Nově jsme pro Vás připravili kurzy poskytování první pomoci a několik dalších kurzů z oblasti soft skills. Tím nejnovějším je kurz:

Řízená diskuse ve skupině – round table

Pro koho je kurz určen?
Pro všechny obchodníky, reprezentanty a key account managery, kteří chtějí zkusit ve svojí práci něco nového. Round table je unikátní způsob prodeje, kombinující výhody obchodní schůzky a semináře. Poctivá příprava a pečlivý výběr účastníků jsou zárukou úspěchu. Stagnují vám prodeje? Máte pocit, že jste všechno již vyzkoušeli a potřebujete nový impuls? Objevila se zajímavá obchodní příležitost? Tak na co ještě čekáte???

Osnova:

  • Co je/není řízená diskuse ve skupině
  • Round table vs. prodejní návštěva/seminář
  • Příprava jako klíč k úspěchu
  • Zahájení řízené diskuse ve skupině, uvítání a představení účastníků
  • Úvodní prezentace
  • Úvodní prezentace
  • Role moderátora a facilitátora
  • Posun rozhodovacího procesu
  • Shrnutí a závěr diskuse
  • Shrnutí a závěr diskuse
  • Praktický nácvik

Co vám kurz přinese?

Rozsah:
1 - 2 dny

Další z novinek

Kreativní prodej aneb jak zákazníka zaujmout

Pro koho je kurz určen?
Máte pocit, že prodejní rozhovory Vašich reprezentantů, obchodních zástupců a produktových specialistů vypadají stále stejně? Že se nijak neliší od prodejních rozhovorů zástupců jiných firem? Že mají problém zákazníka zaujmout a odlišit se od ostatních? Pojďme se společně zamyslet, jak by se věci daly dělat jinak!

Osnova:

  • Úvod - trojúhelník úspěchu prodejní návštěvy, vliv schopnosti zaujmout a odlišit se na výsledek návštěvy
  • Co je to kreativita a proč být kreativní
  • Několik mýtů o kreativitě
  • Dvě mozkové polokoule, vědomí a nevědomí
  • Bariéry kreativity
  • Úrovně kreativity
  • Psychologie prodeje a kreativita
  • Kreativní techniky v praxi
  • Role plays trochu jinak
  • Databáze nápadů
  • Akční plány

Co vám kurz přinese?

Rozsah:
1 - 2 dny

Další z novinek

Recruitment aneb jak správně vybírat členy do svého týmu

Pro koho je kurz určen?
Pro všechny managery, kteří vybírají pracovníky do svých týmů nebo se výběru nových spolupracovníků účastní

Osnova:

  • Cílové řízení firmy a pravidlo VAK
  • Význam výběru spolupracovníků pro správné fungování týmu
  • Úvod do výběrového řízení, koho vlastně do svého týmu hledám?
  • Kompetenční, přístupový a rozvojový profil uchazeče
  • Možnosti a metody výběru:
    • Individuální pohovor vs. assessment center, psychologické testy
    • Personální agentury, inzerce, sítě
    • Interní a externí kandidáti
  • Příprava na výběrové řízení, zdroje informací a jejich využití
  • Životopis – co nám řekne o uchazeči?
  • Všeobecné zásady hodnocení uchazečů
  • Pohovor s uchazečem - interview
    • Výběr uchazeče pro interview
    • Příprava na interview, hlavní cíl interview
    • Styly interview, zásady vedení interview (včetně etických)
    • Otázky při interview, ověřování kompetencí
    • Záznam z interview
  • Komunikace s uchazeči, zpětná vazba
  • Zkušební doba, archivace dokumentů, zákonný rámec

Kurz je prakticky orientovaný

    Je zaměřen na přípravu a vedení výběrového procesu. Procvičíte si, jak se připravit na interview s uchazečem, jak sestavit strategii assessment centra, a jak na základě všeobecných zásad zhodnotit uchazeče.
Rozsah:
1 - 2 dny
Lektor:
Medicínské vzdělání, praxe na pozicích: sekundární lékař, medical sales representative, sales manager, training manager, konzultant v personální agentuře, 17 let zkušeností školitele a kouče.

 

Další z novinek

Lékárník jako obchodní partner

Pro koho je kurz určen?
Pro reprezentanty, obchodní zástupce a produktové specialisty, kteří dosud vnímali jako svoje obchodní partnery hlavně lékaře. S měnícím se prostředím ve farmacii získává na významu i druhý z partnerů, lékárník. Kurz vám umožní pochopit specifika prodeje v lékárně a pomůže proniknout k podstatě rozhodovacího procesu lékárníka.

Osnova:

  • Úvod
  • Trojúhelník úspěchu prodejní návštěvy v lékárně
  • Místo lékárny ve farmaceutickém prodeji, možnosti a povinnosti lékárny vzhledem legislativě, cenotvorba, úhrady, doplatky
  • Potřeby a motivace lékárníka, laboranta, jejich kompetence, rozhodovací proces, s kým v lékárně jednat a jak budovat dlouhodobé partnerství
  • Komunikace lékař-lékárník, práce s lékárenskými řetězci
  • Získávání informací v lékárně, transferové objednávky
  • Prodejní technika a správná argumentace v lékárně
  • Práce s úvodním odmítnutím při návštěvě v lékárně, námitky lékárníků
  • Praktický nácvik prodejních scének - role plays, rozbor a zpětná vazba
  • Závěrečné shrnutí, akční plány

Co vám kurz přinese?

    Farmaceutické prostředí se mění. Do budoucna budou úspěšné jen ty společnosti, které tyto změny včas zaznamenají, a svoje aktivity změnám přizpůsobí. Buďte to právě Vy, kdo z nových podmínek vytěží na úkor konkurence maximum!
Rozsah:
1 den

Další z novinek

Asertivní prodej

Pro koho je kurz určen?
Pro reprezentanty, obchodní zástupce a produktové specialisty, kteří působí v oblasti farmacie dlouhou dobu. Mají v regionu vybudované vztahy se zákazníky, velmi dobře znají svoje produkty i prostředí, ve kterém se pohybují. A řeší velký problém, kterým je nástup nové konkurence, zejména pak její nátlakové prodejní techniky. Těm mnozí dříve loajální zákazníci podléhají...

Osnova:

  • Úvod - trojúhelník úspěchu prodejní návštěvy, diskuse nad tím, co je to vlastně úspěch (realizace prodeje)
  • Vybudovaný vztah s klientem, obava z konfliktu, kulturní metody zvládání konfliktu
  • Pozice prodejce, její vliv na ego člověka, jak se stát excelentním prodejcem
  • Silné a zajímavé sdělení, postmoderní zahlcení informacemi, podvědomá touha po jednoduchosti
  • Prodejní technika jako efektivní komunikační vzorec, námitky jako projev zájmu
  • Emoce v komunikaci a rozhodovacím procesu, partnerská komunikace vs. komunikační archetypy
  • Manipulace ze strany lékaře a jak na ni, typologie manipulátorů
  • Asertivní prodej jako velmi efektivní cesta k prosazení, techniky a mantinely (teorie + příklady)
  • Asertivní prodej - role plays, nácvik a rozbor asertivních a prodejních technik • Akční plány

Co vám kurz přinese?

  • Pomůže vám uvědomit si klíčovou věc, a sice že vztahy s lékaři nejsou cílem, nýbrž pouze prostředkem k dosažení cíle. Tím je realizace prodeje.
  • Procvičíte si techniky asertivního prodeje na konkrétních modelových situacích.
Rozsah:
1-2 dny

Další z novinek

Jak zefektivnit práci s týmem prostřednictvím osobnostní typologie

Pro koho je kurz určen?
Pro area managery, sales managery a team leadery, kteří vedou týmy obchodních reprezentantů, operátorů či poradců, koučují je a podílejí se na jejich profesním rozvoji

Osnova:

  • Úvodní test osobnostní typologie
  • Cílové řízení firmy a role managera
  • Pracovní model a kompetentnosti managera
  • Osobnostní typy podřízených a nadřízených, silné stránky a prostor pro rozvoj u jednotlivých preferenčních typů
  • Situační analýza, styly vedení
  • Jak využívat při vedení podřízených instruktivní styl a poskytovat zpětnou vazbu
  • Zpětná vazba popisná a hodnotící
  • Koučování jako nejefektivnější styl vedení lidí, jeho podstata a cíle
  • Základní principy koučování, výběr priorit
  • Osobnost kouče a koučovaného optikou osobnostní typologie
  • Rozvojový pohovor s podřízeným a osobnostní typologie
  • Zvyšování prodejních výsledků a motivace
  • Pochvala, kritika a osobnostní typologie
  • Individuální diskuse, plán individuálního rozvoje

Co vám kurz přinese?

  • Prostřednictvím nejpoužívanější typologie na světě získáte nejen rychlý náhled na sebe, ale naučíte se lépe pracovat s lidmi ve svém týmu. Pochopíte odlišnosti a nutnost diferencovaného přístupu k podřízeným
  • Vyzkoušíte si, jak komunikovat s kolegy rozdílných preferencí
  • Ujasníte si pojmy „koučink“ a „instrukce“ a naučí se tyto styly vedení lidí používat při práci s podřízenými
  • Pochopíte, z čeho pramení většina sporů a nedorozumění na pracovišti
  • Máte členy týmu, kde doposud vaše manažerská práce nedosáhla uspokojivých výsledků? Pak je to kurz právě pro vás!
Rozsah:
2 dny

Další z novinek

Sedmero pohledů na motivaci podřízených

Pro koho je kurz určen?
Pro area managery, sales managery a team leadery, kteří vedou týmy obchodních reprezentantů, operátorů či poradců, koučují je a motivují k maximálním výkonům

Osnova:

  • Cílové řízení a role managera
  • Pohled první: co když motivaci opomenu?
  • Pohled druhý: motivace jako motor
  • Maslowova pyramida, odměny hmotné a nehmotné
  • Motivace pozitivní a negativní, odměny a tresty
  • Pohled třetí: motivace, morálka a autorita managera
  • Pohled čtvrtý: peníze jsou vždy až na prvním místě
  • Pohled pátý: psychická zralost člověka a motivace
  • Motivačně kompetenční matice
  • Test motivace
  • Pohled šestý: motivace a MBTI
  • Pohled sedmý: protipóly motivace – demotivace a frustrace
  • Akční plány

Co vám kurz přinese?

  • Ujasníte si roli managera ve společnosti, řízené prostřednictvím cílů
  • Odhalíte nové možnosti, jak podřízené přimět k vyšším výkonům
  • Naučíte se pracovat s motivačně kompetenční maticí a psychickou zralostí podřízených
  • Otestujete si sami sebe a svoji úroveň motivace
Rozsah:
2 dny